Miejsce pracy: Lublin
Ogłoszenie o naborze Nr 150798
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych,
- praca w siedzibie urzędu, możliwe również wyjazdy służbowe (w trakcie wyjazdów służbowych warunki świadczenia pracy mogą nie być dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych),
- praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym,
- większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej, praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, prowadzenie rozmów telefonicznych, obsługa interesantów,
- zagrożenie korupcją.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- praca siedząca w pozycji wymuszonej przed ekranem komputerowym,
- praca w niewielkich pokojach biurowych 2-3 osobowych,
- brak barier architektonicznych utrudniających wykonywanie pracy i dostępność do pomieszczeń biurowych i do pomieszczeń sanitarnych. Zapewniają to podjazdy dla osób na wózkach inwalidzkich, drzwi o odpowiedniej szerokości,
- brak oznaczeń dla osób niewidomych,
- brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz niesłyszącym.
Zakres zadań
- nadzoruje zadania z zakresu gospodarowania mieniem Skarbu Państwa realizowanych przez starostów/prezydentów miast wykonujących zadania z zakresu administracji rządowej, w tym opracowuje projekty zarządzeń wojewody, jako formy wyrażenia zgody na obrót nieruchomościami Skarbu Państwa, uczestniczy w kontrolach z zakresu gospodarowania nieruchomościami Skarbu Państwa przez starostów, analizuje sprawozdania z gospodarowania nieruchomościami Skarbu Państwa, w celu optymalnego wykorzystania tych nieruchomości oraz osiągania maksymalnych dochodów,
- prowadzi sprawy z zakresu przekazywania gruntów leśnych i przeznaczonych do zalesienia Lasom Państwowym. Realizuje zadania dotyczące wykonywania uprawnień przysługujących Skarbowi Państwa wobec innego niż środki finansowe mienia przejętego przez Skarb Państwa z innych tytułów w celu uregulowania kwestii władania tymi gruntami,
- opracowuje analizy i sprawozdania z zakresu zadań wykonywanych na stanowisku pracy w celu ich przekazania organom nadrzędnym (m.in. właściwym ministrom),
- archiwizuje dokumentację stanowiącą akta sprawy zgromadzoną/wytworzoną na stanowisku pracy w celu jej przekazania i właściwego przechowywania w archiwum.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji lub w pracy biurowej
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Znajomość ustaw: o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o służbie cywilnej, Kodeksu postępowania administracyjnego, Kodeksu cywilnego, o gospodarce nieruchomościami oraz przepisów wykonawczych do ww. ustaw
- Znajomość zarządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Wykształcenie wyższe prawnicze lub administracyjne
- Studia podyplomowe z wyceny nieruchomości
- Wiedza w zakresie wyceny nieruchomości
- Umiejętność pracy w zespole
- Asertywność
- Sumienność
- Dokładność
- Umiejętność nawiązania kontaktu z klientami
- Umiejętność stosowania przepisów prawa w praktyce w tym korzystania z orzecznictwa sądowego
- Doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z gospodarką nieruchomościami
- Znajomość: ustawy o zasadach zarządzania mieniem państwowym, ustawy Przepisy wprowadzające ustawę o Krajowym Rejestrze Sądowym, ustawy o lasach