Starszy inspektor

Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Lublin
Ogłoszenie o naborze Nr 155904

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania
zadań:



  • praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera z oprogramowaniem oraz urządzeń biurowych,
  • praca z koniecznością przemieszczania się po różnych piętrach i budynkach należących do LUW w Lublinie,
  • praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym,
  • większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, prowadzenie rozmów telefonicznych oraz częste kontakty z interesantami.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:



  • praca siedząca w pozycji wymuszonej przed komputerem ekranowym,
  • praca w niewielkich pokojach biurowych 2 i 3 osobowych,
  • brak barier architektonicznych utrudniających wykonywanie pracy i dostępność do budynku, do pomieszczeń biurowych i do pomieszczeń sanitarnych. Zapewniają to podjazdy dla osób niepełnosprawnych, windy i drzwi o odpowiedniej szerokości,
  • brak oznaczeń dla osób niewidomych,
  • brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz niesłyszącym.

Zakres zadań

  • dokonuje oceny uchwał podjętych przez organy jednostek samorządu terytorialnego w sprawach z zakresu planowania przestrzennego, rewitalizacji oraz lokalizacji inwestycji mieszkaniowej i inwestycji towarzyszącej w celu sprawdzenia ich zgodności z przepisami prawa, w tym w zakresie prowadzenia postępowań nadzorczych w zakresie stwierdzenia nieważności ww. uchwał podjętych z istotnym naruszeniem prawa, oraz przygotowywania projektów skarg do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w celu stwierdzenia nieważności tych uchwał przez sąd,
  • uzgadnia projekty planów ogólnych oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w zakresie odpowiednich zadań rządowych w celu zapewnienia zgodności zapisów tych projektów z zadaniami i programami rządowymi,
  • uzgadnia projekty decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego w celu wydania decyzji przez organy samorządu terytorialnego zgodnie z obowiązującymi przepisam,
  • uczestniczy w postępowaniach w sprawie wydania decyzji o warunkach zabudowy i ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego na terenach zamkniętych kolejowych i wojskowych w tym związanych z inwestycjami infrastrukturalnymi m. in. w zakresie POIiŚ, Feniks i CEF, w celu ustalenia lokalizacji inwestycji i możliwości uzyskania przez inwestora pozwolenia na budowę,
  • prowadzi sprawy dotyczące uzgodnień projektów miejscowych planów rewitalizacji oraz opiniowania projektów gminnych programów rewitalizacji w celu zapewnienia ich zgodności z przepisami prawa.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji lub w pracy biurowej
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Znajomość ustaw: o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, o rewitalizacji, o ułatwieniach w przygotowaniu i realizacji inwestycji mieszkaniowych oraz inwestycji towarzyszących, o ochronie gruntów rolnych i leśnych, o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenie oddziaływania na środowisko, kodeks postępowania administracyjnego, o samorządzie gminnym, o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie oraz przepisów wykonawczych do ww. ustaw
  • Znajomość zarządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Wykształcenie wyższe ( preferowane w zakresie gospodarki przestrzennej, urbanistyki, architektury )
  • Doświadczenie zawodowe w obszarze planowania i zagospodarowania przestrzennego
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Umiejętność korzystania z systemów informacji prawnej
  • Umiejętność stosowania przepisów prawnych praktyce, czytania map
  • Umiejętności redakcyjne niezbędne w tworzeniu pism urzędowych
  • Umiejętność korzystania z programów geoinformacyjnych
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Komunikatywność
  • Znajomość ustaw: prawo budowlane, prawo ochrony środowiska, o lasach, o ochronie przyrody, prawo wodne, o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, o gospodarce nieruchomościami, prawo geologiczne i górnicze, o drogach publicznych, o transporcie kolejowym

Zobacz najnowsze ogłoszenia o pracę

26wrz, 2025

Agent Nieruchomości

lubelskie / Lublin

Klient portalu Praca.pl

Obsługa transakcji nieruchomości na zasadzie wyłączności. Rozwijanie kompetencji w ramach...

26wrz, 2025

Radca prawny / Adwokat / Aplikant / Doradca Obywatelski / Mediator - do punktów NPP i NPO

lubelskie /

Stowarzyszenie SURSUM CORDA

Pełnienie w 2026 r. stałych dyżurów w punkcie Nieodpłatnej Pomocy Prawnej (NPP) lub...

26wrz, 2025

Konsultant ds. sprzedaży i obsługi klienta (jęz. niemiecki)

lubelskie / Lublin

Concentrix

obsługa połączeń przychodzących i kontakt z klientami, aktywna sprzedaż usług dopasowanych...

Praca w Białej Podlaskiej
ARTYKUŁY
Biała Podlaska

Biała Podlaska i okolice – atrakcje

Damian, 21 października 2019

Atrakcje turystyczne w Białej Podlaskiej

umowa zlecenie

Umowa-zlecenie – plusy i minusy

Damian, 21 października 2019

Sytuacja na rynku pracy w Białej Podlaskiej