Specjalista ds. obsługi klienta

Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Lublin
Numer: StPr/24/2893
OBOWIĄZKI:
- Pełnienie roli pierwszego punktu kontaktu w razie eskalacji, kontakt z klientami w języku arabskim- Zarządzanie incydentami i requestami w ramach projektu- Pilnowanie kolejek i dbanie o równomierne rozprowadzenie ewentualnego backlogu- Prowadzenie szeregu plików odnoszących się do wewnętrznych spraw.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Opiekun klienta
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: arabski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły


Wymagania inne:

[Inne] : Wykształcenie: wykształcenie wyższe w zakresie systemów informatycznych lub kierunków o zbliżonym charakterze.Doświadczenie: min. 6 miesięcy doświadczenia na stanowisku specjalisty ds. obsługi klienta w firmie związanej z doradztwem w zakresie informatyki.Język: biegła znajomość języka arabskiego na poziomie C2

Miejsce pracy:

Lublin


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 700 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Lublinie

Zobacz najnowsze ogłoszenia o pracę

10sty, 2025

Doradca Klienta

lubelskie / Puławy

Credit Agricole Bank Polska S.A.

Twoja rola pozyskujesz nowego Klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również...

10sty, 2025

Doradca Klienta

lubelskie / Lublin

Credit Agricole Bank Polska S.A.

Twoja rola pozyskujesz nowego Klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również...

10sty, 2025

Analityk Sprzedaży

lubelskie / Janów Lubelski

FORTACO JL Sp. z o.o.

Zakres obowiązków: Gromadzenie i analiza danych potrzebnych do oceny rentowności sprzedaży;...

Praca w Białej Podlaskiej
ARTYKUŁY
Biała Podlaska

Biała Podlaska i okolice – atrakcje

Damian, 21 października 2019

Atrakcje turystyczne w Białej Podlaskiej

umowa zlecenie

Umowa-zlecenie – plusy i minusy

Damian, 21 października 2019

Sytuacja na rynku pracy w Białej Podlaskiej