Specjalista ds. obsługi klienta

Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Lublin
Zadania:
  • obsługa klientów i utrzymywanie wysokiej jakości obsługi zgodnie z standardami,
  • komunikacja z klientami przez chat, telefon i email,
  • profesjonalne i empatyczne podejście do klientów,
  • dokładne informowanie klientów,
  • wsparcie zespołu, współpraca przy rozwiązywaniu problemów,
  • obsługa klienta przed i po sprzedaży.
Wymagania:
  • doświadczenie w obsłudze klienta telefonicznej lub pokrewnym zakresie,
  • biegła znajomość języka polskiego, komunikatywna znajomość angielskiego,
  • zdolności interpersonalne, wielozadaniowość,
  • samodzielność oraz umiejętność pracy w zespole,
  • motywacja, chęć do nauki,
  • umiejętność obsługi komputera i aplikacji biurowych.
Oferujemy:
  • umowę zlecenie z bonusami,
  • możliwości rozwoju zawodowego,
  • pracę w systemie zmianowym,
  • dostosowanie etatu do dyspozycyjności (praca min. 120 godz. miesięcznie).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Zobacz najnowsze ogłoszenia o pracę

02sie, 2025

Customer Advisor with Korean

lubelskie / Lublin

Concentrix

You’ll be the friendly voice (or message!) our premium customers hear first when they need travel...

02sie, 2025

Dyrektor Szkoły Zawodowej

lubelskie / Lublin

Ramus sp. z o.o.

Organizacja pracy szkoły oraz nadzór nad realizacją programów nauczania, Kierowanie zespołem...

02sie, 2025

Specjalista ds. obsługi klienta

lubelskie / Lublin

Concentrix

obsługa klientów i utrzymywanie wysokiej jakości obsługi zgodnie z standardami, komunikacja z...

Praca w Białej Podlaskiej
ARTYKUŁY
Biała Podlaska

Biała Podlaska i okolice – atrakcje

Damian, 21 października 2019

Atrakcje turystyczne w Białej Podlaskiej

umowa zlecenie

Umowa-zlecenie – plusy i minusy

Damian, 21 października 2019

Sytuacja na rynku pracy w Białej Podlaskiej