Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: PRAWO, ADMINISTRACJA, ZARZĄDZANIE lub pokrewne
Uprawnienia: dyskrecja
Uprawnienia: dobry stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku
Uprawnienia: predyspozycje psychofizyczne i zdrowotne
Uprawnienia: pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
Uprawnienia: odporność na stres
Uprawnienia: Umiejętność planowania i dobra organizacja pracy
Uprawnienia: obsługa programów komputerowych
Uprawnienia: Umiejętność pracy pod presją czasu
Uprawnienia: Brak prawomocnego wyroku za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Uprawnienia: Doświadczenie zawodowe w pracy w kadrach ( min. 3 lata)
Uprawnienia: samodzielność oraz inicjatywa w działaniu, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, zdolność analitycznego myślenia,
Uprawnienia: posiadanie obywatelstwa polskiego
Uprawnienia: asertywność
Uprawnienia: nieposzlakowana opinia
Uprawnienia: komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów
Uprawnienia: odpowiedzialność, dokładność, zaangażowanie
Wymagania zgodnie z ogłoszonym naborem:https://splublin.bip.lubelskie.pl/index.php?id=99&p1=szczegoly&p2=14622Niezbędne wymagania od kandydatów:1) obywatelstwo polskie;2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżeniapublicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;4) nieposzlakowana opinia;5) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;6) wykształcenie wyższe na kierunku prawo, administracja, zarządzanie lub pokrewne;7) doświadczenie zawodowe w pracy w kadrach (min. 3 lata);8) znajomość obowiązujących przepisów z zakresu: prawa pracy i ubezpieczeń społecznych,ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o samorządzie powiatowym, ustawyo ochronie danych osobowych oraz RODO, ustawy o dostępie do informacji publicznej, ustawyo ZFŚS;9) umiejętność planowania i organizacji pracy;10) odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu;11) samodzielność przy wypełnianiu powierzonych zadań, zdolność analitycznego myślenia;12) odpowiedzialność i wysoki stopień zaangażowania w pracę;13) łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych, komunikatywność;14) umiejętność pracy w zespole;15) dyskrecja, asertywność;16) znajomość podstawowych programów komputerowych.3. Dodatkowe wymagania od kandydatów:1) ukończone studia podyplomowe, szkolenia z zakresu prawa pracy, zarządzania zasobamiludzkimi;2) umiejętność pracy z wykorzystaniem systemów kadrowo-płacowych;3) umiejętność tworzenia i pracy z arkuszami kalkulacyjnymi;4) doświadczenie zawodowe w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego.
Lublin
Umowa o pracę na okres próbny
od 4 840 do 6 500 PLN
Oferta dostępna na BIPhttps://splublin.bip.lubelskie.pl/index.php?id=99&p1=szczegoly&p2=14622Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w Punkcie Obsługi Klientalub przesłać na adres: Starostwo Powiatowe w Lublinie ul. Spokojna 9, 20-074 Lublin,w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem, nazwiskiem i adresem do korespondencjiz dopiskiem: Dotyczy naboru na wolne stanowisko ds. rekrutacji, kadri spraw socjalnych - 1 etat Or.2110.23.2025.DK3 do dnia 22 grudnia 2025 r.do godz. 15.00;
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Lublinie
14gru, 2025
lubelskie / Kraśnik
Twój zakres obowiązków Diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów Aktywne pozyskiwanie...
14gru, 2025
lubelskie / Lublin
Obsługa transakcji nieruchomości na zasadzie wyłączności. Rozwijanie kompetencji w ramach...
14gru, 2025
lubelskie / Zamość
Organizacja pracy podwykonawców i własnych ekip przy współpracy z kierownikiem robót...