Pracownik działu obsługi klienta

Pracownik działu obsługi klienta
Lublin

Wymagania:

  • Lubisz kontakt z klientem - telefoniczny i mailowy
  • Potrafisz słuchać i rozpoznawać potrzeby klienta
  • znasz język polski (mile widziany angielski)
  • Potrafisz obsługiwać komputer
  • Chcesz pracować na pełny etat lub 3/4 etatu w systemie zmianowym (także w 2 weekendy w miesiącu)
  • Chcesz pracować w komfortowym biurze w centrum Lublina (dzielnica Czechów)
Oferujemy
  • Umowę zlecenie
  • Wynagrodzenie godzinowe + premię za wyniki
  • Pracę od poniedziałku do piątku (9:00 – 20:00) w systemie zmianowym oraz w niektóre soboty (11:00 – 17:00)
  • Kompleksowe szkolenie w pełni wprowadzające do wykonywania pracy
  • Pracę w komfortowym, dobrze skomunikowanym biurze w centrum Lublina
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Zobacz najnowsze ogłoszenia o pracę

09sty, 2025

Przedstawiciel Handlowy / Przedstawicielka Handlowa

lubelskie / Puławy

Lotte Wedel Sp. z o.o.

Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Realizacja...

09sty, 2025

Sprzedawca działu mięsno-wędliniarskiego

lubelskie / Międzyrzec Podlaski, ul. Kordiana 6

Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ

Twoje główne zadania: zapewnienie profesjonalnej obsługi Klientów zgodnie ze standardami firmy...

09sty, 2025

Kierownik Projektów

lubelskie / Lublin

Asseco Data Systems S.A.

Zadania: samodzielne kierowanie projektem/ami wdrożeniowym/mi u klienta zewnętrznego i...

Praca w Białej Podlaskiej
ARTYKUŁY
Biała Podlaska

Biała Podlaska i okolice – atrakcje

Damian, 21 października 2019

Atrakcje turystyczne w Białej Podlaskiej

umowa zlecenie

Umowa-zlecenie – plusy i minusy

Damian, 21 października 2019

Sytuacja na rynku pracy w Białej Podlaskiej