Miejsce pracy: Lublin
Ogłoszenie o naborze Nr 153570
Warunki pracy
Praca administracyjno-biurowa powyżej 4 godzin dziennie w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym wymagająca użytkowania sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka do dokumentów);wyjazdy terenowe, przemieszczanie się w trudnym terenie; udział w różnorodnych spotkaniach, szkoleniach. Stanowisko pracy mieści się na II piętrze. Urząd mieści się w budynku, który posiada windę oraz podjazd dla osób niepełnosprawnych. Brak w Urzędzie oznaczeń dla osób niewidomych oraz specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.
Zakres zadań
- Wspiera pracę koordynatora projektu w działaniach związanych z realizacją projektu „Aktualizacja planów zadań ochronnych dla obszarów Natura 2000 wraz z prowadzeniem monitoringów” (FEnIKS), w części dotyczącej województwa lubelskiego, współpracuje z beneficjentem głównym projektu (Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska).
- Prowadzi bieżącą aktualizację harmonogramu rzeczowo – finansowego projektu oraz przygotowuje dokumenty na potrzeby prowadzonej sprawozdawczości w części projektu dotyczącej województwa lubelskiego. Monitoruje postęp prac w projekcie, informuje przełożonych o problemach w terminach umożliwiających podjęcie działań zapobiegawczych.
- Przygotowuje opisy przedmiotów zamówienia w ramach postępowań o udzielenie zamówień publicznych i postępowań wyłączonych spod stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych, współpracuje z komórką ds. zamówień publicznych w zakresie zadań realizowanych w ramach projektu.
- Bierze udział w nadzorze nad realizacją umów zawieranych w ramach projektu pod względem merytorycznym, terminu i zgodności wykonanych prac z opisem przedmiotu zamówienia, w tym udział w odbiorze prac, lustracjach terenowych, dokumentowanie przebiegu prac, spotkań, lustracji terenowych w postaci sporządzania protokołów, notatek, zdjęć.
- Organizuje spotkania Zespołów Lokalnej Współpracy (przedstawicieli interesariuszy) oraz proces konsultacji społecznych, dystrybucja materiałów wspierających realizację projektu.
- Opracowuje projekty zmian w SFD oraz projekty zarządzeń RDOŚ ws. planów zadań ochronnych.
- Przygotowuje dokumenty i korespondencję niezbędną do właściwej realizacji projektu, archiwizuje dokumenty wytworzone zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną obowiązującą w RDOŚ w Lublinie.
- Nadzoruje odpowiednie oznakowanie dokumentacji, zgodnie z obowiązującymi zasadami dla projektów finansowanych ze środków UE.