Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
1. Wymagania niezbędne: - obywatelstwo polskie, - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych - posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do pracy na stanowisku: wykształcenie wyższe i 3 lata stażu pracy lub ukończone studia na kierunku związanym z kształceniem w zakresie poradnictwa zawodowego. - brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - nieposzlakowana opinia.2. Wymagania dodatkowe: - znajomość ustawy z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia(Dz. U. z 2025 r, poz. 620), -znajomość ustawy o finansach publicznych, - znajomość przepisów Kodeksu pracy, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, - umiejętność pracy w zespole, - wysoka samodzielność w organizowaniu i planowaniu, odporność i samokontrola emocjonalna, - umiejętność obsługi programu EXCEL, WORD, SYRIUSZ.
Parczew
Umowa o pracę na czas określony
od 5 040 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Parczewie
27lip, 2025
lubelskie / Lublin
Obsługa transakcji nieruchomości na zasadzie wyłączności. Rozwijanie kompetencji w ramach...
27lip, 2025
lubelskie / Puławy
Jakie zadania na Ciebie czekają? przyjmowanie dostaw, ich kontrola jakościowa i ilościowa oraz...
27lip, 2025
lubelskie / Lublin
Na tym stanowisku będziesz: Odbierać połączenia i wspierać klientów w sprawach związanych z...